πατση ελενα
Όπως εξηγεί ο κ. Γιάννης Κατσιώτης, στο ειδικό αφιέρωμα του CNN Insights, to parkaround το χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα 100.000 χρήστες και η επιχείρηση έχει καταφέρει να πετύχει το break even και να βγάζει τα έξοδά της.
Το ξεκίνημά της ήταν το 2013, όταν η νεοφυής επιχείρηση έγινε δεκτή από ένα startup accelerator στην Ολλανδία. Όπως λέει ο Γιάννης Κατσιώτης, «το καλοκαίρι του 2013 η εφαρμογή ήταν διαθέσιμη για το κέντρο της Αθήνας. Τότε είχαμε 15-20 πάρκινγκ που συνεργαζόμασταν. Δοκιμάσαμε αρκετά πράγματα και τελικά βρήκαμε ότι ο καλύτερος συνδυασμός είναι να προσφέρουμε πάρκινγκ για τους χρήστες μας, όποτε το χρειάζεται και όπου το χρειάζεται».
Το parkaround ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στην ισπανική αγορά και απαντώντας στην ερώτηση τι χρειάζεται ένα ελληνικό startup για να βγει στη διεθνή αγορά, ο κ. Κατσιώτης τονίζει ότι «πρέπει η ιδέα να μπορεί να εφαρμοστεί και αλλού. Πολλές φορές αυτό είναι δύσκολο. Δεν ξέρεις εάν μπορεί η ιδέα να παίξει και αλλού. Πόσο χρειάζεται να την αλλάξεις για να την εφαρμόσεις».
τσαμπας σεσουαρ
έπιπλο αλέξανδρος
έπιπλο αλέξανδρος
https://cpfuxkeo.blogspot.com/2019/04/blog-post_59.html
Comments
Post a Comment